Hirdetés

MagyarBrands díjat kapott a Família tészta márka

2015-10-17 06:19:38

A MagyarBrands Szakértői Bizottsága immár hatodik éve díjazza az általuk jelölt, országos fogyasztói kutatás alapján a kiválasztott magyar vonatkozású márkákat. Idén a Família tészta fogyasztói márka nyerte el a MagyarBrands díjat. A hazai gyártók közül a Família tészta a három legismertebb márka közé tartozik.

A 100%-ban magyar tulajdonú családi vállalkozás 45-féle száraztésztájával az egyik legnagyobb termékportfolióval rendelkező szereplő a hazai száraztészta piacon. A márka az innovatív termékfejlesztések mellett (pl.: kalciummal és D-vitaminnal dúsított tészta) igyekszik megőrizni a régi idők házi ízeit és formáit.
Az 1000 fő által megkérdezett kutatás azt vizsgálta, hogy a magyar lakosság a megadott listából: mely hazai tésztamárkákat ismeri, melyeket fogyasztja, melyekről hallott a leggyakrabban, melyeket vásárolja rendszeresen, valamint milyen tésztafogyasztási szokásokkal rendelkezik. A válaszok alapján kiderül, hogy a férfiak és a nők 68%-a fogyaszt legalább heti rendszerességgel tésztából készült ételeket. A fogyasztás gyakorisága nemtől és kortól független, azonban a lakóhely szerinti bontásban nagy különbségek vannak: míg a fővárosiak alig több mint fele, a kisvárosban vagy falvakban élők közel háromnegyede fogyaszt legalább hetente valamilyen tésztából készült ételt.

A megkérdezettek nagy részének fontos, hogy jó minőségű termékeket vásároljanak és fogyasszanak, a többség, ha teheti, magyar gyártók termékeit vásárolja.

A Famíliatészta Kft. idén már a második díjat kapja, ugyanis márciusban Az Év Terméke Díj 2015 elismerésben részesült.